Ninebot garantioplysninger

BEGRÆNSET PRODUKTGARANTI

Panmi garanterer over for den oprindelige køber, at produktet skal være fri for defekter ('Begrænset produktgaranti'). Panmi og dets autoriserede forhandlere er ikke ansvarlige for skader, der opstår som følge af forbrugerens manglende overholdelse af de medfølgende instruktioner vedrørende brugen af ​​produktet. Denne begrænsede produktgaranti gælder for alle produkter købt hos Panmi og dets autoriserede forhandlere i 12 måneder fra datoen for modtagelse af forsendelse ('Begrænset produktgarantiperiode'). 'Segway-Ninebot'-mærket produkter købt hos en autoriseret forhandler har en 12-måneders garantiperiode fra datoen for modtagelse af forsendelsen.

Vores varer leveres med garantier, som ikke kan udelukkes under den australske forbrugerlov. Du er berettiget til en erstatning eller refusion for en større fejl og kompensation for ethvert andet med rimelighed forudsigeligt tab eller skade. Du er også berettiget til at få varen repareret eller ombyttet, hvis varen ikke er af acceptabel kvalitet, og fejlen ikke udgør en større fejl. Denne begrænsede produktgaranti giver yderligere beskyttelse og er den foretrukne metode til at hjælpe kunder, da vi har optimeret den til at være en mere struktureret og effektiv tilgang til at løse eventuelle problemer, underlagt vilkårene og undtagelserne nedenfor.

DÆKNING OG ANVENDELSE

Hvis der konstateres en hardwarefejl underlagt et gyldigt krav indgivet til den autoriserede forhandler inden for den begrænsede produktgarantiperiode, vil vi enten: 

  • Reparer produktet uden beregning for den oprindelige køber ved at bruge nye eller renoverede reservedele; eller
  • Udskift produktet med et nyt eller renoveret produkt; eller refunder produktet.
EXKLUSIONER OG BEGRÆNSNINGER

Denne begrænsede produktgaranti gælder ikke for skader forårsaget under følgende omstændigheder:

  1. Skader forårsaget af naturen eller Guds handlinger, for eksempel lynnedslag, cykloner og lignende.
  2. Uagtsom eller forkert brug af produktet.
  3. Kommerciel brug af produktet.
  4. Uautoriserede ændringer af nogen del af produktet.
  5. Skader forårsaget af brug med ikke-Segway-Ninebot-produkter.
  6. Skader forårsaget af uagtsomhed, ulykke, misbrug, misbrug, oversvømmelse, brand, jordskælv eller andre eksterne årsager.
  7. Skader forårsaget af betjening af Produktet uden for den tilladte eller tilsigtede anvendelse, der er beskrevet af producentens instruktioner leveret af Segway-Ninebot eller med forkert spænding eller strømforsyning
  8. Skader forårsaget af servicering af produktet (inklusive opgraderinger og udvidelser) udført af enhver, der ikke er autoriseret af Panmi til at udføre sådanne tjenester; eller 
  9. Skader forårsaget af naturligt slid.