Garanti

GARANTIOPLYSNINGER

Pogo Cycles giver en nem, pålidelig og effektiv service for alle produkter under deres garanti. Se venligst skemaet nedenfor for garantiperioderne for forskellige produkter og tilbehør.

Dele

Garantitid

Konstruktionsdele

(1) Ramme

1 år

 

 

 

(2)forgaffel

1 år

(3)sæderør

1 år

(4)styr

1 år

(5)aheadset-stamme

1 år

(6)bremsehåndtag

1 år

(7)bremsegreb

1 år

(8) kædehjulshåndsving

1 år

(9)kædehjul

1 år

(10) tommelfingerskifter

1 år

(11)skifter

1 år

Elektriske dele

(1)oplader

1 år

(2)batteri

1 år

(3)motor

1 år

(4)controller

1 år

(5)instrument

1 år

(6)booster

1 år

(7)USB-oplader

1 år

(8)accelerationshåndtag

1 år

(9)2in1 switch

1 år

(10) forlygte

1 år

Sliddele

Håndtag, sadel, pedal, dæk, fender osv., sliddele, ingen garantitid, hvis der er nogen skade under brug, køb venligst fra den officielle butik ( www.adoebike.com);

GARANTIPROCES

  • Købere skal fremlægge tilstrækkeligt købsbevis.
  • En beskrivelse af defekten skal gives for at kunne udstede et garantikrav.
  • Synligt bevis for defekt skal forevises sammen med varens serienummer (hvis nogen).
  • Pogo Cycles skal dokumentere, hvad der sker, når købere fejlfinder produkterne.
  • Du skal muligvis returnere en vare til kvalitetskontrol.
  • Når du returnerer det defekte produkt, skal du lægge det i den originale emballage eller den emballage, der er godkendt af forhandleren.

GYLDIGT KØBEBEVIS

  • Ordrenummeret på dit onlinekøb fra Pogo Cycles
  • Salgsfaktura.

Bemærk venligst, at der kan kræves mere end én type købsbevis for at behandle et garantikrav (såsom modtagelse af pengeoverførsel og bekræftelse af adresse, som varen oprindeligt blev sendt til).

GARANTIEN VIL VÆRE Ugyldig I FØLGENDE SITUATIONER :

  • Defekter eller skader som følge af uheld, misbrug, misbrug, unormal brug (herunder, men ikke begrænset til stuntridning, væddeløb eller andre lignende aktiviteter, der ikke er i overensstemmelse med den tilsigtede brug af produkterne), ukorrekt opbevaring, unormal eksponering for væske, kemikalier, fugt, slibemidler, sand eller snavs, forsømmelse eller unormal fysisk, elektrisk eller elektromekanisk belastning;
  • Radser, buler og kosmetiske skader, medmindre de er forårsaget af Heybike;
  • Produkt, der har serienummeret eller stregkoden fjernet, skæmmet, beskadiget, ændret eller gjort ulæselig;
  • Almindelig slitage;
  • Defekter eller skader på produkterne forårsaget af brug af tilbehør, produkter eller ekstraudstyr, der ikke er leveret eller godkendt af Heybike med produkterne;
  • Defekter eller skader forårsaget af montering, afprøvning, drift, vedligeholdelse, installation, service, reparation eller justering på en måde, der varierer fra monteringsvejledningen og brugervejledningen;
  • Defekter eller skader som følge af eksterne årsager såsom kollision, brand, oversvømmelser, vindstorm, lyn, jordskælv, eksponering for vejrforhold, tyveri, sprunget sikring eller forkert brug af enhver elektrisk kilde;
  • Derudover, med hensyn til batteriet, dækker denne begrænsede garanti ikke defekter eller skader;
  • Forårsaget af opladning af en batterioplader, der ikke er beregnet til eller egnet til brug med batteriet, eller ukorrekt brug af en batterioplader;
  • Hvis nogen af ​​forseglingerne på batteriet er brudt eller viser tegn på manipulation;
  • Hvis batteriet har været brugt i andet udstyr end den cykel, det er specificeret til;
  • De tilsvarende problemer på batteri og e-cykel vil ikke være dækket af garantien efter brug af et batteri, der ikke er specifikt for din e-cykelmodel. Vi anbefaler dig ikke at bruge et batteri af andre mærker på e-cykel, selvom udgangsspændingen på den andens batteri også kan være 48V, batteribeskyttelsessystemet er muligvis ikke det samme, der kan være inkompatible situationer, der fører til skader på vores motorer og displays.

REPARATIONER

  • For at anmode om en reparation skal du skrive en e-mail til: support@pogocycles.com
  • Serienummeret, beskrivelsen af ​​problemet, en kort video eller billeder og fakturaen (PDF) skal inkluderes i din e-mail.
  • Vi svarer inden for 24 - 48 timer efter, at vi har modtaget din e-mail.
  • Hvis problemet opdages, sender virksomheden en ny del med en instruktionsvideo om, hvordan den udskiftes.